[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Dec 9 08:50:31 CET 1997

Howdy!

On Mon, 8 Dec 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Anywayz...v bistvu je tako, da ce je kabel narobe narejen
> potem ni mozen nikakersen promet po njem, se pravi tudi
> tistih mojih 200kB/s ne pride v postev. V glavnem, kabel
> je 100% bug, error in jam free :) Torej je treba vzrok za
> tako majhen transfer iskati drugje...zanimivo je tisto o
> boxih etc. kar je omenil Tomaz vendar v blizini ni nobenih
> podobnih naprav...

V resnici ni cisto tako. Ce naredis kabel tako, ad uporabis zice, ki ne
pasejo skupaj (se pravi, da recimo za Tx [signal,ground] uporabis zici, ki
nista iz iste parice), potem ti bo lahko promet sel skozi z nekaj
napakami. Te napake se pri 100bTX mnogo bolj poznajo, prisotne so pa tudi
pri 10bT. Pri nas smo imeli en kabel, ki je bil narobe skleman. Na 10bT je
sla stvar za silo skozi (s precej napakami in primerno majhno hitrostjo),
pri 100bTX pa je cisto zmrznila. Ko je potem fant servisant stvar naredil
tako, kot se sika, je stvar avtomagicno zacela delat.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist