[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Edi Suc edis na radiostudent.si
Pon Dec 8 23:47:16 CET 1997

On Sun, 7 Dec 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!
>
> Z bratrancem sva  po lokalni mrezi z ene masine na drugo ftp-jala okoli
> 300 MB podatkov. Iz meni neznanih razlogov se je FTP transfer gibal med
> 210 in 230 kB/s (moral bi se med 800 ter 850kB/s).
>
> V tem primeru je bil FTP server Linux Pentium 133 16MB RAM, FTP client pa
> 486/66? 8 MB RAM (prikljucen je bil disk s fat32 particijo, zadeva pa je
> bila zagnana z Linux boot/root disketo na kateri je bilo vse potrebno za
> izvedbo te operacije).
>
> A ima kdo kaksno idejo zakaj je bil transfer 4x pocasnejsi kot bi moral
> [...]

YO.

A si pogledal kaj ti pravi datoteka /proc/net/dev. Drugace povedano, ce ti
javlja, da se na linijah pojavlja kaj prevec napak (frame, collision,
...). Jaz imam eno 386/25 za prehod iz enega subneta na drugi (dve kartici
v eni masini). Vcasih mi prenos s serverja, ki je na enem subnetu, na moj
PC, ki je na drugem subnetu drasticno zmanjsa - na vse skupaj kakih 1-2
kB/s. Pa sem ugotovil, da ko mi mreza zacne tako kvackati, se na eni od
karic v tistem PCu zacne pojavljati ogromno errorjev (in to na 3com
kartici). Ko pa prenos dela normalno, errorjev ni. Wierd a?

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si