[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pon Dec 8 22:21:33 CET 1997

Yo!

> From: David Klasinc:

>  Poglej malo nazaj, je Danilo ze odgovoril na to vprasanje... Barve imas
> take zato, da pravilno kabel naredis, ker je vazna razporeditev parov na
> konektorju... :) Ni vseeno ali je prvi pin zeleni ali plavi... *scratch*
> bistvu mora bit oranzno-bela zila prva.. :)

Anywayz...v bistvu je tako, da ce je kabel narobe narejen
potem ni mozen nikakersen promet po njem, se pravi tudi
tistih mojih 200kB/s ne pride v postev. V glavnem, kabel
je 100% bug, error in jam free :) Torej je treba vzrok za
tako majhen transfer iskati drugje...zanimivo je tisto o
boxih etc. kar je omenil Tomaz vendar v blizini ni nobenih
podobnih naprav...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist