[ LUGOS ] DNS problems...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Dec 20 23:02:05 CET 1997

On Sat, 20 Dec 1997, Metod Kozelj wrote:

> Stvar je v delegiranju domen. Kolikor jaz razumem delovanje sistema DNS
> pa moras imeti za celotno podomrezje (A, B ali pa C) vse in-addr.arpa.
> naslove na enem DNS serverju. Vsaj pri bind 4.9.3 nisem videl opcije (je
> pa tudi nisem iskal) ki bi povedala named-u, da je server za samo del
> domene.

V bistvu se mi zdi, d sem kar postekal zadevo...

Naredi se v 'main' domeni delegated server zapoddomeno in potem za vsako
IP stevilko en CNAME record, ki kaze na tisti server, ki je v pod
domeni...  in pol ene ful cudne fore... :)) V glavnem, nekaj takega kar
pod WinNT ne mores narest *grin* *cackle*

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist