[ LUGOS ] DNS problems...

Iztok Umek iztok na snet.fri.uni-lj.si
Sob Dec 20 23:14:15 CET 1997

On Sat, 20 Dec 1997, David Klasinc wrote:

> V bistvu se mi zdi, d sem kar postekal zadevo...
>
> Naredi se v 'main' domeni delegated server zapoddomeno in potem za vsako
> IP stevilko en CNAME record, ki kaze na tisti server, ki je v pod
> domeni...  in pol ene ful cudne fore... :)) V glavnem, nekaj takega kar
> pod WinNT ne mores narest *grin* *cackle*

No, ko imas domene sploh ni problem, problem je pri reverse mappingu. Tam
lahko na RIPE le C klaso ali vec. Vse subnete nekako zdruzis, ceprav
pripadajo razlicnim domenam.

Preberes si lahko na www.ripe.net in potem pod Documents, mislim, da je
RIPE-156 ce se ne motim.

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist