[ LUGOS ] DNS problems...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Dec 20 22:36:39 CET 1997

Howdy!

On Sat, 20 Dec 1997, David Klasinc wrote:

>  Je ze kdo postavljal DNS domeno za subnetted C-klass network?
>
> alias something like 192.10.10.x z masko 255.255.255.240?
>
> Nasel sem en fAW, ki nekaj govori o tem, in sicer razlo zi, kako se zadevo
> priblizno naredi, ampak nic ne omenja kaj potem narediti z in-addr.arpa
> domeno na tistem bogem subnetu... :(

Stvar je v delegiranju domen. Kolikor jaz razumem delovanje sistema DNS
pa moras imeti za celotno podomrezje (A, B ali pa C) vse in-addr.arpa.
naslove na enem DNS serverju. Vsaj pri bind 4.9.3 nisem videl opcije (je
pa tudi nisem iskal) ki bi povedala named-u, da je server za samo del
domene.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist