[ LUGOS ] Problems with quota... [ Long?! ;> ]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Avg 24 17:00:10 CEST 1997

> Hja, tudi jaz sem se najprej spraseval, kaj je z velikostjo blokov za
> kvoto, ampak po kaksnem letu in pol uporabe sem preprican, da gre za
> bloke, velike po 1k. In to pri vseh uporabnikih in pri vseh orodjih za
> administracijo kvote (quota, edquota, repquota, ...). (quota utils v1.55)

Hmm explain this... ;>

capybara:~# quota agx
Disk quotas for user agx (uid 507):
     Filesystem  blocks   quota   limit   grace   files   quota   limit grace
      /dev/hda2     640    2000    2500             295       0       0

capybara:~# du /home/agx
36      /home/agx/mail
... snip snip...
1018    /home/agx/bot
1       /home/agx/.ssh
1765    /home/agx

This is WEIRD! ;> Ker je potem se en drug user, ki ima quoto v 1k
blokih... Vsi ostali pa v 4k
Quota uitls version? huh... wait... Pojma nimam quota --version ne dela...
tudi man page ne pove verzije.. BAH!

DAvid!

Dodatne informacije o seznamu Starilist