[ LUGOS ] Problems with quota... [ Long?! ;> ]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Avg 24 10:34:19 CEST 1997

Banzai!

 Takole se je zacelo...

 Instaliral sem quoto, oz vklopil sem jo.. in pac naredil vse potrebno da
je zacelo delat.. In je delalo brez problema, edina stvar, ki sem jo
opazil, je bila ta, da so bloki, ki jih dodas uporabniku veliki 4096 kB in
ne 1024 kB..

 Mah, ni problema, samo da dela... In zdaj?

Naredim se enega userja, ki mi po petih minutah zatezi kaj naj z 1 MB
quote, da ne more nic pametnega narest... Naredim quota <user> ok, 1250
blokov quote in 600 zasedenih... Ga natulim ko zival, naj ne jamra, ker
ima quote toliko kot vsi ostali... In pol spet tezi.. in gor, dol, levo,
desno.. Se prijavim pod njegovim imeno, ker sem bil preprican, da dela
nekaj narobe...

 V homedir naredim du.. ok zasedenih ima en mega pa se malo... prekopiram
nekaj fajlov sem ter tja, duplicirma zadeve in kar naenkrat *blink* Quota
exceeded! *faint* *gasp* WTF?!

 $ quota
.... in ugotovim, da je se prostih 0 blokov...

 *gulp* True, user je imel prav, ima samo en mega quote...

Cudezno se pri njemu bloki upostevajo kot 1k bloki... How come?!

Se je komu ze to zgodilo?

Mislim noro...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist