[ LUGOS ] Problems with quota... [ Long?! ;> ]

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Avg 24 17:04:43 CEST 1997

Howdy!

> Hmm explain this... ;>
>
> capybara:~# quota agx
> Disk quotas for user agx (uid 507):
>      Filesystem  blocks   quota   limit   grace   files   quota   limit grace
>       /dev/hda2     640    2000    2500             295       0       0
>

> capybara:~# du /home/agx
> 36      /home/agx/mail
> ... snip snip...
> 1018    /home/agx/bot
> 1       /home/agx/.ssh
> 1765    /home/agx
>
> This is WEIRD! ;> Ker je potem se en drug user, ki ima quoto v 1k
> blokih... Vsi ostali pa v 4k

Hmmm ... hummm. Jaz ne bi rekel, da quota na enem fs uporablja razlicno
velike bloke za razlicne luserje.

Takole, na hitro, mi prideta dve stvari na pamet:

1. Malo cudno imas stvari postimane kar se tice klicanja programov quotaon
   in quotacheck.

2. Datoteke pri userjih niso vse njihove ....

Najbrz je verjetneje tisto pod 1.

V mojem rc.local imam en takle konstrukt:

/\/\/\/\/\/\
# Start accounting
if [ -r /quota.user ]; then
   /usr/local/sbin/quotaon -avug
   if [ -e /etc/check.quota ]; then
      /usr/local/sbin/quotacheck -avug
   fi
   touch /etc/check.quota
fi
/\/\/\/\/\/\

Tisto kolobocijo z dummy-datoteko /etc/check.quota imam tam zato, da po
regularnem shutdownu ni treba cekirat kvote, saj 'quotaoff' pravilno
zapise stanje v /quota.user (na tem konkretnem sistemu quotacheck rabi kar
okoli 10 minut, da vse precekira). V rc.0 (shutdown/reboot skripta) imam
se ukaz, ki za 'quotaoff' in pred 'umount -a' pobrise /etc/check.quota, ce
pa se sistem sesuje, potem ta datoteka seveda obstaja.

Seveda se kaksna datoteka lahko izmuzne kvoti. Mislim si, da bi lahko v
tem primeru izvedel se kaksno dodatno kolobocijo (kot je to recimo
narejeno s fsck in stevilom mountanj FS-ja).

> Quota uitls version? huh... wait... Pojma nimam quota --version ne dela...
> tudi man page ne pove verzije.. BAH!

Jaz jo vem samo zato, ker sem jo pac sam instaliral ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist