[ LUGOS ] Problems with quota... [ Long?! ;> ]

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Avg 24 10:32:56 CEST 1997

Howdy!

On Sun, 24 Aug 1997, David Klasinc wrote:

>  Instaliral sem quoto, oz vklopil sem jo.. in pac naredil vse potrebno da
> je zacelo delat.. In je delalo brez problema, edina stvar, ki sem jo
> opazil, je bila ta, da so bloki, ki jih dodas uporabniku veliki 4096 kB in
> ne 1024 kB..

[ snip ]

> Cudezno se pri njemu bloki upostevajo kot 1k bloki... How come?!

Hja, tudi jaz sem se najprej spraseval, kaj je z velikostjo blokov za
kvoto, ampak po kaksnem letu in pol uporabe sem preprican, da gre za
bloke, velike po 1k. In to pri vseh uporabnikih in pri vseh orodjih za
administracijo kvote (quota, edquota, repquota, ...). (quota utils v1.55)

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist