[ LUGOS ] Re: IP alias

root root na vegovc.s-sser.lj.edus.si
Pet Avg 22 21:51:10 CEST 1997

Heya !

Sem tudi sam probal. Deluje (kot sem tudi pricakoval).

Poskusi locirati problem, tako da ustvaris virtualen device
z dolocenim IPjem. Potem pingaj ta IP naslov iz hosta na
istem fizicnem segmentu in iz hosta, ki ni na istem fizicnem
segmentu.
V primeru, da bo delovalo samo za isti segment, gre verjetno
za probleme z routi.
Ce ne bo delovalo v nobenem primeru, potem je lahko problem
okoli pri ARP preslikovanju. To preveris, tako da pogledas
tabelo ARP na hostu, iz katerega si pingal. Ce ta host ni na
istem fizicnem segmentu, bo verjetno vseboval za tvoj alias IP
fizicni naslov nekega routerja. Ce gre za host, ki je na istem
fizicnem segmentu, potem bodo v ARP tabeli za alias IP fizicni
naslov verjetno same nule oz. (incomplete). V tem primeru lahko
poskusis se s proxy arpom (arp -s aliasIP ether_addr_eth0 pub),
ceprav ne vem kaj bi ti to pomagalo (morda je alias support
v tvojem kernelu malo defekten in ne odgovarja na arp req. ;)
Glej tudi, ce bos morda dobil kaksen host unreachable, ko bos
pingal iz hosta, ki ni na tvojem fizicnem segmentu. Le-te bo
generiral router, ki forwardira pakete tvojemu hostu, ce ga
ne bo mogel najti (beri: ne bo mogel prevesti aliasIP naslova
v fizicni naslov ali pa ne bo mogel najti routerja, ki naj bi
forwardil pakete za tvoj subnet (kaksen IP naslov si izbral za
aliasIP??)

V primeru, da delata pinga iz obeh hostov, dodaj svoj route za irc
server in sedaj bi moral delati tudi irc connection. Ce le-ta ne dela
dodaj route za host, ki ni na tvojem fizicnem segmentu in se poskusi
telnetati iz tega hosta na tvoj aliasIP host.

Sam sem dodal en route za razor.arnes.si in se telnetal na razor
(iz ene C-klase).
Ce sem pogledal od kje prihajam, mi je izpisal moj aliasIP in ne
prvi IP.
Preveri tudi, da si izbral alias IP v skladu s tvojo netmasko !!
Ce bi bil problem z netmasko, potem router, ki ti forwarda pakete na
tvoj subnet, tega ne posilja v pravo smer.
Daj poslji izpis ukaza netstat -r na listo, ko dodas vse route.

--damjan (damjan.lampret na arnes.si)

Dodatne informacije o seznamu Starilist