[ LUGOS ] Diald

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Pet Avg 22 20:16:36 CEST 1997

On Thu, 21 Aug 1997, David Klasinc wrote:

> Hm, ja... nekje je opcija v diald, ki se ji rece defaultroute, tuista ti
> prestavi route.... Hm, mogoce te niti ne razumem, kaj tocno hoces povedat,
> ampak route na lokalnem lanu, bi moral ostat nespremenjen, samo default
> route se spremeni...

Jep...did RTFM. Ce rocno pozenem pppd in chat skripto deluje BP. Ce
uporabim ISTE opcije z DialD se mi pojavi ta problem.
Pri pppd ne uporabim definicij IP lokalne in remote masine, pri diald
uporabim opcijo "dynamic". Vse ostalo je (afaik?) enako.

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist