[ LUGOS ] Diald

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Avg 21 01:01:10 CEST 1997

On Wed, 20 Aug 1997, Jernej Horvat wrote:

> Vedno ko pozenem diald mi spremeni route tabelo tako da prestavi
> route za postajo na LANu preko sl0, ceprav je route za celo mrezo ZE
> postavljena preko eth0. Ce zvezo vzpostavim rocno deluje bp.
>
> Any ideas ?

Hm, ja... nekje je opcija v diald, ki se ji rece defaultroute, tuista ti
prestavi route.... Hm, mogoce te niti ne razumem, kaj tocno hoces povedat,
ampak route na lokalnem lanu, bi moral ostat nespremenjen, samo default
route se spremeni...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist