[ LUGOS ] Diald

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Avg 22 21:07:41 CEST 1997

On Fri, 22 Aug 1997, Jernej Horvat wrote:

> Jep...did RTFM. Ce rocno pozenem pppd in chat skripto deluje BP. Ce
> uporabim ISTE opcije z DialD se mi pojavi ta problem.
> Pri pppd ne uporabim definicij IP lokalne in remote masine, pri diald
> uporabim opcijo "dynamic". Vse ostalo je (afaik?) enako.
>
>                                             Jernej Horvat

A lahko posljes diald config file in connect script (private) ter
konfiguracijo tvoje mreze (LAN).

Prav gotovo imas nekaj narobe v konfiguraciji. Diald praviloma dela s prve
BP.

		lp
			gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist