[ LUGOS ] Nekaj vprasanj (subneti, cisco-digital, 3com 3c59x)

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sob Avg 30 11:36:24 CEST 1997

Hi!

No nekaj vprasanj se mi je do sedaj nabralo pa me zanima ce ve kdo kaj o tem:

1) Zakaj na cisco routerju ne mores uporabljati prvi in zadnji subnet???
Npr: netmask 255.255.255.224 (cela C klasa) ti ne pusti 0-32 pa 224-255
uporabljat??? Nikjer v Subnet HOWTO tega nisem zasledil. Baje je to samo cisco
fora...No saj nimam ciscota samo vprasam...

2) Imam povezavo Digital RouteAbout EW na cisco mislim da serije 2500 pa se
nikakor ne zemnita preko PPP-ja (HDLC-ja nimam ker mam na DEC samo IP
software). Vidita se, menita se dobivam pa na digitalo IN samo Conf Rejected
noter od ciscota...Mogoce se je komu to ze zgodilo...Sem probal ze vse zivo
spremenit na digitalu (cisco ni na moji strani...).

3) 3c59x kartica mi nikakor ne dela v linux-u. No prepozna jo pa instalira
driverje samo pol ne dela...Kaksne izkusnje???

LP, Alen
---
         | Alen Salamun |   EMAIL:   snowman na hal9000.medinet.si   |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist