[ LUGOS ] X knjiznica

Gasper Fele gasper.fele na guest.arnes.si
Pet Avg 29 20:05:28 CEST 1997

Qt imam ze nekaj casa, prav tako tudi nekaj drugih knjiznic.
qt je IMHO prevelik. Otools izgledajo kar v redu - novo verzijo moram se
malce pregledati.
V mislih sem imel eno majhno knjiznico, ki bi predvsem omogocala
izdelavo
preprostih arkadnih igric in text editorjev. Zaradi preprostosti uporabe
naj bi bila pisana v C++ in priblizno podobna Qt.

Prva aplikacija bi bil GUI za izdelavo aplikacij - nekaj podobnega
delphiju 0.0000001 .

Objekti naj bi bili 3 vrst - slikice, kontainerji in sliderji.
V slikice naj bi lahko tudi pisal, pri cemer bi lahko vsebino napisanega
spremenil tudi s cim podobnim vrstici:

MojGumb -> Caption = "JEST SEM EN GUMB".

Vse slikce bi imele linked list moznih prikazanih bitma, ki bi jih lahko
menjal.
Prav tako bi imeli sliderji najmanj 4 bitmape - enega za premikajoco se
ploscico, 2 za skrajne konce in 1 za povrsino, po kateri se drsa.

Containerji bi bili v bistvu parrent windowi, ki bi jim lahko povedal,
kako naj se njihovi child objekti obnasajo pri resizanju.

Ce se ze nikomur ne da razviti take knjiznice bi bilo fino razviti vsaj
GUI
za pisanje applikacij v Qt.

a se sedaj komu da ? :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist