[ LUGOS ] Nekaj vprasanj (subneti, cisco-digital, 3com 3c59x)

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Sob Avg 30 12:05:11 CEST 1997

Alen Salamun wrote:

> Hi!
>
> No nekaj vprasanj se mi je do sedaj nabralo pa me zanima ce ve kdo kaj o tem:
>
> 1) Zakaj na cisco routerju ne mores uporabljati prvi in zadnji subnet???
> Npr: netmask 255.255.255.224 (cela C klasa) ti ne pusti 0-32 pa 224-255
> uporabljat??? Nikjer v Subnet HOWTO tega nisem zasledil. Baje je to samo cisco
> fora...No saj nimam ciscota samo vprasam...

Ni samo ciscotova fora, ampak en RFC. Res pa je, da se tega drzi skoraj edino
cisco. Res pa je tudi, da se to da izklopiti z enim od konfiguracijskih ukazov.

> 2) Imam povezavo Digital RouteAbout EW na cisco mislim da serije 2500 pa se
> nikakor ne zemnita preko PPP-ja (HDLC-ja nimam ker mam na DEC samo IP
> software). Vidita se, menita se dobivam pa na digitalo IN samo Conf Rejected
> noter od ciscota...Mogoce se je komu to ze zgodilo...Sem probal ze vse zivo
> spremenit na digitalu (cisco ni na moji strani...).

Pri meni sta v navezi Route About ES in cisco 2500 in zadeva tece brez problemov.

LP
Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist