[ LUGOS ] [OFFTOPIC!!] Netscape

Sysadmin robi na www.sta.si
Sre Avg 27 21:50:37 CEST 1997

On Wed, 27 Aug 1997, Ales Casar wrote:

> Jaz sem do sedaj Netscrape 4.x imel priloznost videti samo se na enem SUN
> Ultra 1 s 64 MB RAMa,... (kar mocna postaja); kjer sem kaksnih 15 minut
> malo posrfaval z njim. Bil sem zelo razocaran in dobil vtis, da res
> potrebujes enega tako mocnega Suna samo za netscape, ce hoces z njim
> delati. :( Da bi bilo kaj boljse kot v verziji 3.x (in tudi v 2.x), pa
> nisem opazil. Niti ene same stvari ne.
>
> Ales

ja, na zalost je res....Netscape 4.01 sem probal na SUN Classic, pa sem po
petminutnem nalaganju in grozni pocasnosti (pri 72 Mb RAM-a), raje sel
nazaj na 3.01. Na Ultri 3000 (256 Mb RAM-a in 3 procesorji) pa zadeva
laufa tko kot se sika...samo .... met tako masino je pa druga stvar,
Netscape bi resnicno lahko razmislil o produktih za Unix....ali pa bo
zacel delati tako kot MicroShit (dejmo narest program, da bo folk kupoval
boljse masine).

Dodatne informacije o seznamu Starilist