[ LUGOS ] [OFFTOPIC!!] Netscape

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Avg 27 16:09:26 CEST 1997

On Tue, 26 Aug 1997, Andrej Presern wrote:

> 4.02b7 je totalno porazna. Po priblizno pol ure dela je proces zrasel na kar
> neverjetnih 70 mega, diald gre gor in dol ob prakticno vsakem novem oknu,
> vcasih mi zadeva sesuje fonte, tako da moram restartati X server itd itd itd
> itd itd itd itd itd (the list goes on and on)..

Jaz sem do sedaj Netscrape 4.x imel priloznost videti samo se na enem SUN
Ultra 1 s 64 MB RAMa,... (kar mocna postaja); kjer sem kaksnih 15 minut
malo posrfaval z njim. Bil sem zelo razocaran in dobil vtis, da res
potrebujes enega tako mocnega Suna samo za netscape, ce hoces z njim
delati. :( Da bi bilo kaj boljse kot v verziji 3.x (in tudi v 2.x), pa
nisem opazil. Niti ene same stvari ne.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist