[ LUGOS ] [OFFTOPIC!!] Netscape

Boris Pozar boris.pozar na guest.arnes.si
Tor Avg 26 23:06:46 CEST 1997

Andrej Presern wrote:

> 4.02b7 je totalno porazna. Po priblizno pol ure dela je proces zrasel na kar
> neverjetnih 70 mega, diald gre gor in dol ob prakticno vsakem novem oknu,
> vcasih mi zadeva sesuje fonte, tako da moram restartati X server itd itd itd
> itd itd itd itd itd (the list goes on and on)..
>
> Ce si hoce kdo prisparati nekaj zivcev, naj uporablja 3.01. Resnici na ljubo
> ima nova verzija nekaj zanimivih opcij, vendar NOBENA NI VREDNA tega, kar
> dobis v paketu kot 'bonus' (glej zgoraj)..
>
> Reverting back to 3.01,
>     Andrej
Hmmm! Jaz sem si instaliral Communicatorja verzijo 4.02b7 in dela kot je
treba.
O tvojih 'bonusih' pa ni sledu . =:-) 3.01 Gold se lahko skrije pred
njim.
Uporabljas Metro-X server ? Meni je namrec 3.01 Gold ko sem mel Metro-X
veckrat totalno sesu fonte.

Anarchy with you!
--
Boris Pozar  | boris.pozar na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist