[ LUGOS ] [OFFTOPIC!!] Netscape

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Avg 26 21:15:20 CEST 1997

Ales Casar wrote:

> Dvomim, da bo to zadosten razlog za prehod na novo verzijo, saj bodo spet
> vnesli 1001 slabost. Nasploh gre Netscape od verzije 2.x dalje samo se
> navzdol. :-(

4.02b7 je totalno porazna. Po priblizno pol ure dela je proces zrasel na kar
neverjetnih 70 mega, diald gre gor in dol ob prakticno vsakem novem oknu,
vcasih mi zadeva sesuje fonte, tako da moram restartati X server itd itd itd
itd itd itd itd itd (the list goes on and on)..

Ce si hoce kdo prisparati nekaj zivcev, naj uporablja 3.01. Resnici na ljubo
ima nova verzija nekaj zanimivih opcij, vendar NOBENA NI VREDNA tega, kar
dobis v paketu kot 'bonus' (glej zgoraj)..

Reverting back to 3.01,
    Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist