[ LUGOS ] Slovenki linux?!

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Apr 24 20:18:15 CEST 1997

>  Nevem, ce je bilo ze kaj debate o prevajanju linuxa in podobnih stvareh,
> vem da se stvar nekako naj bi razvijala, me pa firbec matra kako drugi
> mislite o tem.. :)

Opravičujem se, ker je tole trajalo malo dlje... Nekaj dni sem bil
odsoten, potem pa sem še kak dan ali dva precejal tistih 180 sporočil, ki
so se nabrala v tem času. Verjetno se pa spodobi, da vrženo rokavico
poberem... :-)

>  Meni osebno... Hmm NO WAY! mi je ze dovolj MS stuffa :) Ampak pohvala
> vsem ki se s tem ukvarjajo... Ce razmislim, da se zdaj nekako 'ucim'
> slovenske windowse, ker jih uporabljajo stranke in ce mi zdaj nekdo rece
> da so prevedli linux in da ga hoce met instaliranga... eeeeek... Hm prodam
> racunalnik, kupim sahovnico pehar figur in se zacnem ukvarjat s sportom ;>

V čem je problem? Si stranke res lažje zapomnijo, kako se stvarem pravi po
angleško? Iz svojih, resda omejenih, izkušenj na področju izobraževanja
uporabnikov so mi v spominu najbolj živo ostale gospé srednjih let, ki v
zadregi sprašujejo, kaj pomenijo čudna sporočila, ki se jim izpisujejo na
ekran. Zakaj v njih nastopajo invalidi, device in podobna pravljična
bitja? In zakaj je treba računalnik vsake toliko časa recitirati?

Lep pozdrav, Primož

--
Primoz Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist