[ LUGOS ] Slovenki linux?!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Apr 18 09:25:38 CEST 1997

Banzai!

 Nevem, ce je bilo ze kaj debate o prevajanju linuxa in podobnih stvareh,
vem da se stvar nekako naj bi razvijala, me pa firbec matra kako drugi
mislite o tem.. :)

 Meni osebno... Hmm NO WAY! mi je ze dovolj MS stuffa :) Ampak pohvala
vsem ki se s tem ukvarjajo... Ce razmislim, da se zdaj nekako 'ucim'
slovenske windowse, ker jih uporabljajo stranke in ce mi zdaj nekdo rece
da so prevedli linux in da ga hoce met instaliranga... eeeeek... Hm prodam
racunalnik, kupim sahovnico pehar figur in se zacnem ukvarjat s sportom ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist