[ LUGOS ] Slovenki linux?!

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Čet Apr 24 21:27:34 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Primoz Peterlin wrote:

> V čem je problem? Si stranke res lažje zapomnijo, kako se stvarem pravi po
> angleško? Iz svojih, resda omejenih, izkušenj na področju izobraževanja
> uporabnikov so mi v spominu najbolj živo ostale gospé srednjih let, ki v
> zadregi sprašujejo, kaj pomenijo čudna sporočila, ki se jim izpisujejo na
> ekran. Zakaj v njih nastopajo invalidi, device in podobna pravljična
> bitja? In zakaj je treba računalnik vsake toliko časa recitirati?

Po mojem mnenju ljudem, ki v racunalnistvu niso doma, slovenske
verzije programov precej pomagajo. Cudna sporocila so za newbiese
bolj cudna, ce so napisana v anglescini kot pa v slovenscini.
Pravljicna bitja pa se da izklopiti.

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science