[ LUGOS ] Samba in printanje

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Apr 18 09:14:29 CEST 1997

On Thu, 17 Apr 1997, Milan Gabor, FERI Maribor, Slovenia wrote:

> Tukaj delimo printer z drugim laboratorijem in bi zeleli, da se konc
> meseca nredi bilanca koliko je kdo printal. Trenutno samba laufa na
> HP-UXu ampak na zalost tvori take loge, ki niso uporabni, da bi jih
> lahko potem preanaliziral in prikazal neko vsoto.

Ena ideja bi bila, kreirati dve logicni vrsti z istim fizicnim printerjem.
Potem pa pri sambi na eni vrsti dovolis printanje samo masinam iz enega
laboratorija, na drugi vrsti pa samo tistim iz drugega laboratorija.
Vprasanje je seveda, kaj storiti z lokalnimi userji, ki lahko poljubno
printajo na vse vrste. Podoben problem nastane z userji na morebitnih
ostalih Unixih, ki printajo preko te masine.

> Torej a se da kako logirat kdo je printal od kod in koliko strani(bytov)
> je sprintal na . Ker sedaj bomo preselili printer na linux masino. :)

Tole pa predstavlja bistvo problema. Byte bi se dalo steti, ampak ta
informacija ti naceloma nic ne pove. Pri kaksnih bitnih slikah lahko ena
stran znese tudi 4 MB pri 600 dpi, po drugi strani pa bo 4 MB PCLa ali
PostScripta, ki izpise celo crno stran, temeljito spraznilo vase zaloge
papirja in tonerjev (ter najbrz tudi printerjev :-).

Steti strani pa se slisi priblizno nemogoce. Morda, ce bi napisal nek
"popolni" emulator printerja, ki bi namesto popisanega papirja na izhodu
dal stevilo strani, ki bi jih pravi printer naprintal. Potem bi vsak posel
moral samo se razvejiti (npr. tee) na printer in k tvojemu emulatorju.
Ampak ne priporocam pisanja takega emulatorja.

Jaz bi ti priporocal, da nimate nobenega stetja, ampak samo pogledate
koliko ljudi je v posameznem laboratoriju ter nastale stroske razdelite v
tem razmerju. Najpreprosteje in najboljse. Boste imeli vsaj dobro vzdusje,
ko nikogar ne bo ob vsaki naprintani strani pekla vest, da je sedaj spet
zapravil toliko in toliko denarja, ki ga tako ne bo mogel porabiti za neke
druge namene.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist