[ LUGOS ] 200 userjev?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Apr 30 22:51:50 CEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, Matjaz Godec wrote:

> Po mojih izkusnjah nekje 486/100 in 32 MB rama. Po moznosti PCI bus.
Hm, se mi je zdelo, ampak sem rajsi pretiraval... ;> Za vsak slucaj...
Funny kadar dajem kake nasvete glede mashin, kjer bojo NTji laufali
ponavadi premalo pretiravam... hehehe.. Life is sweet...

> Ja IPmasq je OK samo ce hoces resen restriktiven firewall potem to ni
> dovolj. (Per user authentication etc). Pa pri takem stevilu userjev se

Naah, ne rabim za vsakega userja... Oz, vse bo omejeno po IPjih.. default
policy deny ;>

> proxa cache za web kar dobro obnese.
Hm, shit na to pa sploh se nisem mislil... *slap David* Enkrat sem nekaj
gledal, Apache? konfiguriran kot cache... Saj ne vem al je bilo nekaj
drugega...  A je zadevo zlo zaje... za postavit? *scratch* Zgleda da bom
spet caral cele praznike... ;>

> Kar se Emaila tice je pa stvar predvsem v disku. Cim vecji tem boljsi. Ce
> je Email promet velik potem je dobro imeti 64Mb RAMa.
No ja, dokler bo zadeva samo testno postavljena bo en lousy P133 z 32MB
rama, potem bojo pa dobili ponudbo za novo mashino brez NTjev, potem pa se
za NTje.... Hehe, zanima me kako bojo reagirali na to, ker jim bo ze vse
delalo pa brez tega da bi dali skor pol miljona za NTje...

> No ja poglej squid. Ce pa tega ne rabis pa ostani na IPmasq.
Hm, bom :)

BTW, a weste da ko kupis NTje moras kupit se za vsakega userja client
license, da mu je dovoljeno uporabljat mail server.... eeek... se okrog 10
jurjev za to da lahko mail uporabljas... Kaj potem nardi provider ki hoce
met vse skupaj na NTjih in racuna da bom mel cca 1000 uporabnikov?!?!?!?!

'nuff of this crap... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist