[ LUGOS ] 200 userjev?

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Apr 30 18:04:12 CEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, David Klasinc wrote:

> [...]
> na internet. Taka linux mashina bi bla tudi potem sam firewall in vse
> skupaj.
>
>  Ce bi zadeva laufala na NTjih bi blo nekako zadosti 64MB rama in P200,
> dokler stevilu userjev nebi naraslo na kakih 100-150, takrat bi blo treba
> ze delat upgrade...
>
>  Mogoce se motim, ko pravim da bi ista mashina z linuxom zvozla vseh 200
> userjev, pa se kakih 100 zraven. V glavnem bi userji dostopali do mashine
> z pop clienti in mailserver bi delal... za browsanje bi imeli privilegij
> sam nekateri userji tam nekje do 50 maximuma...

:)))

Po mojih izkusnjah nekje 486/100 in 32 MB rama. Po moznosti PCI bus.

>  Bi bilo treba instalirat proxy server? socks server? Jaz sem zaenkrat
> delal z ip masquerading in je zadeva delala brez problemov samo to je blo
> tko maximalno 5 userjev... :)

Ja IPmasq je OK samo ce hoces resen restriktiven firewall potem to ni
dovolj. (Per user authentication etc). Pa pri takem stevilu userjev se
proxa cache za web kar dobro obnese.

Kar se Emaila tice je pa stvar predvsem v disku. Cim vecji tem boljsi. Ce
je Email promet velik potem je dobro imeti 64Mb RAMa.

>  Je kaka druga resitev? Ker te proxyji so extremely annoying... In mi
> grejo nekak na zivce... :))

No ja poglej squid. Ce pa tega ne rabis pa ostani na IPmasq.

		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist