[ LUGOS ] 200 userjev?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Apr 30 18:51:34 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 30 Apr 1997, Matjaz Godec wrote:

> Ja IPmasq je OK samo ce hoces resen restriktiven firewall potem to ni
> dovolj. (Per user authentication etc). Pa pri takem stevilu userjev se
> proxa cache za web kar dobro obnese.

> No ja poglej squid. Ce pa tega ne rabis pa ostani na IPmasq.

Ja, meni je squid blazno vsec. Recimo, rad bi si ogledal kaksen dokument
(sliko, ...), ki bi blazno dolgo trajalo, da bi se pretocila. In, ko
vidis, da bo slo pocasi, prekines prenos in gres pogledat kaj drugega. Cez
cas gres nazaj na oni 'pocasni' dokument in - voila, dokument je ves
pretocen na disk (ali v RAM) proxy masine. Po mojih izkusnjah se kar nekaj
prihrani tudi pri prometu (ki ga po moznosti placujes), recimo tja eno
tretjino je prihranka.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist