[ LUGOS ] Popclient

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sre Apr 30 19:35:10 CEST 1997

	Hojla!

> Sure, nastavis si smtp server, v config...
> za posto pobirad iz tvojega hosta, pa nastudiraj popclient ampak
> basically je dovolj
>  popclient -3 -U username -P password -o mailfile popserver

S popclientom ima problem. POP3 dela neumnosti: za vsakim sporocilm, ki
ga potegne dol vrze se en "flush". Tega prejsnja verzija popclienta ni
pocela, zato sem poskusil POP2 in ztvar deluje celo bolje, ker ni omejen
na 20 sporocil na session. Ampak res je tudi, da vecina serverjev ne
omogoca POP2 protokola...

Mogoce je problem samo v popclientu, ki pride v distrubuciji Slackware
3.1 (ja, vem, da bi bil ze skrajni cas, da bi sel na kaj novejsega, ampak
tudi kernel imam kar 2.0.0 :)

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist