[ LUGOS ] Popclient

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Apr 30 22:39:37 CEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, Miha Tomsic Mike wrote:

> S popclientom ima problem. POP3 dela neumnosti: za vsakim sporocilm, ki
> ga potegne dol vrze se en "flush". Tega prejsnja verzija popclienta ni
Flush? Ce te prav zastopim, eno novo sporocilo in vsa ostala in potem tko
v nedogled... Hmm, jaz sem imel poobne probleme z netscapom in semprenasl
vcasih tudi po *blush* 200 sporocil... Zadeva je bila tako kiticna, da je
pomagalo samo ce sem sel na acc pognal pine in pobrisal sporocila...

 Mogoce je celo problem v in.pop3 *shrug* Ampak vsekakor pa probaj se kak
drug popclient, jih je kar nekaj okrog... :)

> Mogoce je problem samo v popclientu, ki pride v distrubuciji Slackware
> 3.1 (ja, vem, da bi bil ze skrajni cas, da bi sel na kaj novejsega, ampak
> tudi kernel imam kar 2.0.0 :)

Obstajajo mashine z 1.x.x kerneli pa se vse dela brez problemov... ;)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist