[ LUGOS ] 200 userjev?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Apr 30 15:22:05 CEST 1997

Banzai!

 Zdaj pa se eno cist tako vprasanje, kjer netmask sploh ni vazen.. ;>

Ena taka mala mreza, na kateri je cca 200 racunalnikov, bi rabla svoj
interni mail server in www server. Pozneje bi se zadeva prheftala se ven
na internet. Taka linux mashina bi bla tudi potem sam firewall in vse
skupaj.

 Ce bi zadeva laufala na NTjih bi blo nekako zadosti 64MB rama in P200,
dokler stevilu userjev nebi naraslo na kakih 100-150, takrat bi blo treba
ze delat upgrade...

 Mogoce se motim, ko pravim da bi ista mashina z linuxom zvozla vseh 200
userjev, pa se kakih 100 zraven. V glavnem bi userji dostopali do mashine
z pop clienti in mailserver bi delal... za browsanje bi imeli privilegij
sam nekateri userji tam nekje do 50 maximuma...

 Bi bilo treba instalirat proxy server? socks server? Jaz sem zaenkrat
delal z ip masquerading in je zadeva delala brez problemov samo to je blo
tko maximalno 5 userjev... :)

 Je kaka druga resitev? Ker te proxyji so extremely annoying... In mi
grejo nekak na zivce... :))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist