Linux za telebane

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Apr 3 11:11:09 CEST 1997

On Wed, 2 Apr 1997, Matjaz Godec wrote:

> Kar se tice solstva etc. Je dobra ideja ampak ko smo mi sodelovali na
> razpisu za programsko opremo s Caldero smo bili gladko povozeni.
> Ministrstvo se je namrec odlocilo za (ne boste verjeli) nakupe Novell in
> Microsoft kombinacij.

Glede tega je situacija res zalostna. MSS je glede tega pogrnilo na celi
crti. Samo kupujejo razne neumnosti pri Novellu in M$ in to posiljajo na
sole, ne da bi koga na soli sploh vprasali ali to potrebujejo. Tako se
dogaja, da po solah lezijo originalno zapakirani zelo dragi paketi, ki jih
nihce ne potrebuje, hkrati pa bi sole krvavo potrebovale tisti denar za
nakup boljsega HW ali kaksnega drugega potrebnega SW.

Na sreco niso vse sole podlegle takemu zanic pristopu s strani MSS. Dobro
poznam razmere recimo na Gimnaziji M. Sobota in tam so vse resne masine
pod Unixi (Linux, IRIX, Solaris). No, pa en NT je tudi med njimi. Ampak
zaradi dolocenih zahtev ucnega nacrta (tukaj ne poznam podrobnosti) so
masine v ucilnicah pod win*. Samo po mojih opazanjih se od tam predvsem
samo browsa po WWW straneh ali telneta na katerega od Unixov in potem tam
kaj dela.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist