Linux za telebane

Jure Koren Jure.Koren na guest.arnes.si
Sre Apr 2 21:28:43 CEST 1997

Matjaz Godec wrote:
> Ima pa Linux ze nekaj casa mesto kot server. Na Internet podrocju se je ze
> izkazal in samo "sramovanje" tistih, ki mislijo da je Linux manj vreden je
> vzrok temu, da ni veckrat javno povedano, kdo vse in zakaj ga uporablja.

Ja. Tukaj se da Microsoft povozit. Ce lepo zgleda in ima okencka in
ne vem kaj se vse je ze v redu, ampak dva problema sta. Prvi je tisti
GPF okencek, ki se kar sam od sebe pokaze ko je najmanj treba, in
tista rec, ki je skozi okencke ne vidis... Varnost.
Stabilnost: nekoc sem bil na nekem ftp sajtu, kjer je velicastno
napisalo, da je to NT ftp server. Pa sem se zatipkal in napisal
"cd //". Pa ga ni bilo nazaj do naslednjega dne...

> Mogoce se ni tako znano, ampak Linux opravlja tudi izredno delo kot
> Windows file, print manager (do 20% hitreje kot NT_ji !?). In glede na
> ceno je prav spodobna zamenjava.

Ja res je... O hitrosti ne vem ampak dela... In glede na to da je
prakticno zastonj, je kar cudno da tega noben v praksi ne izkorisca.
Bo ze res da za to sploh se niso slisali.

> Kar se tice solstva etc. Je dobra ideja ampak ko smo mi sodelovali na
> razpisu za programsko opremo s Caldero smo bili gladko povozeni.
> Ministrstvo se je namrec odlocilo za (ne boste verjeli) nakupe Novell in
> Microsoft kombinacij.

Jah... Men so rekl "kar sanjaj", ko sem omenu da bi knjiznica lepse
tekla, ce ze ne pod unixom, pa vsaj pod NT. Trenutno zadeva tece tako,
da lahko do baze dostopa SAMO 1 naenkrat... In vsem se zdi fino da
imamo Novell s 386 s 16M rama, ki skrbi za celo solo... Da ne omenim
kako je pri nas samo ta uboga 386 prikljucena na router do arnesa,
in se potem "zarad mulcov k majo en linux" sesuje, ker more prevec
routat... In jaz bi rad sel na ministrstvo in jim predstavil linux
in ne vem kaj se vse in tudi ocitno je da imajo skoraj vse sole
ali mocno masino, ki poganja kaksen unix-like OS, ali pa kar pc z
linuxom... Zakaj bi linux ostal pri "legal" ce je pa lahko "official",
ne pa da so NT official. Ze res da so "za sole cenejsi" ampak
zraven NT rabis prav tako kot zraven linuxa se par knjig, ki
so sicer tudi "cenejse za sole" ampak nabere se pa, zraven linuxa
jih pa dobis cez ftp in po potrebi kaksno stran, dve sprintas...

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist