Linux za telebane

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Apr 3 09:49:56 CEST 1997

On Wed, 2 Apr 1997, David Klasinc wrote:

> glavnem sem linux uporabnik... Drugega ne nucam, mi nudi vse. Strankam
> ponujam vse sorte, linux le redko kdaj omenjam oz katerikoli unix, ker po
> pravici povedano se vsak ustrasi in na to gleda kot na crno magijo. Na
> zalost je res tako, da je unix premalo zastopan, in tudi silit ga oz vsaj
> poskusat prodat kakaki pametni stranki je brez vee... ker je med
> uporabniki ze tako zakoreninjen windoze in micsrosoft, da se je brez veze
> trudit.

Saj ni treba siliti. Lahko pa vedno reces, da je M$ krama zanic in da tega
ti ze ne bos delal. Ob tem lahko tudi predlagas (predlagas, ne silis)
Unix.

>  Po mojem bi bilo treba zaceti v solah, univerzah, srednjih solah, da
> zacnejo ljudje delat ze od samega zacetka z unixi in podobnimi zadevami,

Ja.

>  In zato pravim, vsak pravi administrator ponudi stranki tisto kar je
> pripravljena kupit in da s tem ne bo imel prevec posla, da bo lahko isto
> stvar prodal se eni stranki.. , hey let's face it money makes the world go
> around... or smth like that... ne mores veselo se okol hvalit da rihtas
> samo unix in ostale 'prave' sisteme, med tem ko ti firma propada, ker si
> koraj out pof bussines... hehe... recimo....

Tako na nek nacin prodas svojo duso. Saj ti ni treba imeti firme. Ce je
nimas, ti tudi nic ne bo propadlo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist