Linux za telebane

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Apr 3 10:29:50 CEST 1997

On Thu, 3 Apr 1997, Ales Casar wrote:

> Saj ni treba siliti. Lahko pa vedno reces, da je M$ krama zanic in da tega
> ti ze ne bos delal. Ob tem lahko tudi predlagas (predlagas, ne silis)
Sure... brez problema... in oni ti bojo rekli, prav bomo pa drucga
najdli, ki bo to delal... So what's the deal? ;>

> Tako na nek nacin prodas svojo duso. Saj ti ni treba imeti firme. Ce je
> nimas, ti tudi nic ne bo propadlo.
 Hm, well... hehe jaz samo od zraka ne morem zivet... :) In zaenkrat se
samo z linuxom ne bo dalo prezivljat... Oz ce obstajata dve firmi ki se s
tem prezivljata je konkurenca ze VELIKA :)) Z windowsi je easy... grejo za
med... in potem zacnes se prodajat slovenske TT fonte in si miljonar... No
skoraj :))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist