Linux za telebane

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Čet Apr 3 10:36:46 CEST 1997

On 03-Apr-97 Ales Casar wrote:
> glavnem sem linux uporabnik... Drugega ne nucam, mi nudi vse. Strankam
> ponujam vse sorte, linux le redko kdaj omenjam oz katerikoli unix, ker po
> pravici povedano se vsak ustrasi in na to gleda kot na crno magijo. Na

Hi!

Ha...Jaz pa imam popolnoma drugacne izkusnje...Postavil sem za >10 LiNUX strezni
kov ki lepo laufajo sambo in so tako router, DNS, printer, mail, file streznik i
n ljudje prav radi vidijo ko samo eno skatlo brez monitora in tipkovnice v kot p
otisnem pol pa lahko v bustvu na njo pozabijo ker resnicno ni problemov..Sedaj s
e FAX streznik zraven postavljam in navadno to vse laufa na taki masini, da NT-j
ev sploh ne bi slo gor instalirat, kaj sele da bi to vse laufalo...

                                                Lp, Alen
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist