[ LUGOS ] Slovenki linux?!

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Sob Apr 19 12:25:07 CEST 1997

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
>  Nevem, ce je bilo ze kaj debate o prevajanju linuxa in podobnih stvareh,
> vem da se stvar nekako naj bi razvijala, me pa firbec matra kako drugi
> mislite o tem.. :)

Meni osebno sta vsec prvi dve fazi (to sem pobral na Lugos sestanku od
Primoza Peterlina), se pravi slovenski nabor znakov in lokalizacija
sistema do te mere, da kaze slovensko valuto, cas, datum..itd, dvomim pa
da pa bi si kdaj instaliral slovenske razlicice programov (tretja faza),
ker sem ze prevec navajen na angleske verzije...kar pa seveda ne pomeni,
da sirsa mnozica ne bi bila zainteresirana za take programe.

Dobro bi bilo prevesti tudi razlicne HOWTO-je, FAQ-e in druge
dokumente..

LP, Dragan

P.S. Upam, da mi Primoz ne bo prevec zameril, ce si nisem pravilno
zapomnil faz...

--

Dodatne informacije o seznamu Starilist