[ LUGOS ] StarOffice problemcki

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Sob Apr 19 12:06:36 CEST 1997

Frenk Zavasnik wrote:

> Koncno sem uspel priti do Staroffica (neuspesno ga dljam ze skoraj
> leto)... Na listi sem zasledil vprasanje o napaki pri instalaciji
> (Installation script). Verjetno je problem ze resen, ker se nihce vec ne
> oglasi, bom pa vseeno opisal resitev, ce se koga zanima. Vse, kar je
> potrebno, je upgrade libc knjiznjice (kot je sicer omenjeno tudi v
> READMEju) in sicer na libc.5.4.4 ali vec. Sam sem potegnil 5.4.23 iz
> sunsite LJ, ga prevedel, instaliral in voila - StarOffice dela.
> Priporocam sicer rajsi binarno verzijo, ker prevajanje traja in traja.
> [...]

Thanks, ravno to sem potreboval...A mislis, da bi ju lahko kje dobil
tudi ze lepo zapakirana v .rpm formatu. Vsec mi je zaradi
instalacije/deinstalacije. Sem ze iskal, pa sem najdel najvec
libc.5.3.12...

LP, Dragan
--

Dodatne informacije o seznamu Starilist