[ LUGOS ] Slovenki linux?!

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Apr 24 21:07:06 CEST 1997

> Meni osebno sta vsec prvi dve fazi (to sem pobral na Lugos sestanku od
> Primoza Peterlina), se pravi slovenski nabor znakov in lokalizacija
> sistema do te mere, da kaze slovensko valuto, cas, datum..itd, dvomim pa
> da pa bi si kdaj instaliral slovenske razlicice programov (tretja faza),
> ker sem ze prevec navajen na angleske verzije...kar pa seveda ne pomeni,
> da sirsa mnozica ne bi bila zainteresirana za take programe.

Po statistiki (resda ustni in popolnoma neuradni) Microsofta o prodaji
slovenske in angleške oz. panevropske različice Windows 95 pri nas vodi
slovenska z nekje med 80 in 90 odstotkih vseh prodanih izvodov.

Številka za Linux, tudi če bi ta hip na voljo v celoti poslovenjen, bi
bila verjetno nižja, kar pa po mojem vseeno ne pomeni, da zanimanja ni.
Potrebe pa so res različne. Naše črke na zaslonu so verjetno nekaj, brez
česar skoraj ne gre. Brž ko boste morali prečesati kako daljše slovensko
besedilo, si boste zaželeli tudi, da sed, awk, perl ali kako drugo orodje
naših znakov ne bi obravnavalo kot nekakšno dekoracijo med črkami, in da
gre urejanje lepo po abecedi. In tako dalje, po željah in potrebah.
Prevajanje komunikacije med programom in uporabnikom je čisto na koncu ne
(samo) zato, ker je najmanj zanimivo, ampak tudi in predvsem zato, ker je
s tem največ dela.

> Dobro bi bilo prevesti tudi razlicne HOWTO-je, FAQ-e in druge
> dokumente..

Pa priročnik, začenši z geslom grep(1). :-)

> P.S. Upam, da mi Primoz ne bo prevec zameril, ce si nisem pravilno
> zapomnil faz...

Sam se sicer niti ne spomnim, da bi stresal take modrosti, bi se pa s to
operativno razdelitvijo dela strinjal. :-)

Lep pozdrav, Primož

--
Primoz Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist