[ LUGOS ] Slovenki linux?!

Milan Hodoscek milan na kihp6.ki.si
Pet Apr 25 13:17:09 CEST 1997

    David> ... snip snip ...

    David> Hm, narobe si me razumel... :) Stranke si veliko lazje
    David> zapomnijo stvari, ki so v slovenscini, veliko je sploh
    David> tkaih, ki ne znajo anglesko... Naj imajo slovenski linux ce
    David> ga hocejo, nimam nic proti... Ampak jaz se ga ne bom ucil,
    David> mogoce malo pretiravam ampak spoznavanje z Win95 SLO je
    David> bilo zame skoraj tako kot prvo srecanje z Win 3.x nekje v
    David> osnovni soli. Ce ne se tezje, takrat sem za vecino izrazov
    David> vedel kam sodijo... Sicer me pa zanima, kako bi recimo
    David> velika vecina ljudi odreagirala na sporocilo: Panika v
> [...]

Da se jaz pristavim svoja 2 stotina:

Za razliko od MS OS-ov lahko na Linuxu naredis naslednje:

V angleskem oknu napises:
setenv LANGUAGE slovene;xterm

in se odpre okno s slovenskim Linux-om, medtem ko so vsa prejsnja se
vedno angleska. Kolikor se spomnim take opcije pri MS-ju nimajo, ali
pa se motim?

Milan

Dodatne informacije o seznamu Starilist