[ LUGOS ] RedHat informacije !

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Apr 25 15:33:17 CEST 1997

Hi vsem !

Pravkar sem dobil opis novih proizvodov iz RedHata.
Zadeve so naslednje:

APPLIXWARE 4.3 v treh oblikah:

APPLIXWARE OFFICE SUITE                         List Price: $199
APPLIXWARE OFFICE SUITE-STUDENT VERSION         List Price: $79.95
APPLIXWARE OFFICE SUITE-DEVELOPER'S EDITION     List Price: $495
MAXIMUM RPM                                     List Price: $29.95
LINUX LIBRARY                                   List Price: $29.95
LINUX MAN PAGES                                 List Price: $29.95

Ceprav se se nismo odlocili za dejansko zastopstvo, me zanima ali je ze te
stvari kaksen interes. Cene v Sloveniji so predvidoma nekoliko visje
zaradi postnih stroskov, stroskov placilnega prometa in carinskih uzanc.
Faktor se lahko giblje nekje okoli 1.6.

Ce je kaksen interesent, naj mi to sporoci. Minimalna kolicina, ki jo
moramo narociti je 10 komadov, da sploh gre skozi.

Glede na izkusnje s Caldero, bomo sli v ta posel v primeru dovolj velikega
zanimanja.

	Lep pozdrav
			gody

PS:

Ali zna Applixware prikazati latin2 fonte ?
	Da, zna, je pa kar precej dela, da se ga preprica.

Ali zna Applixware sprintati latin2 fonte ?
	Da, ce imate latin2 printer :))
	Ne, ce imate ghostscript 3.33 (nepredelan).
	V slednjem primeru ne prilezejo ven znaki čČ ęĘ š
	Ok pa so znaki ¹©¾®Š.
	Ravnokar se ukvarjam s gs in mu vgrajujem ccaron in Ccaron znake.

		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist