[ LUGOS ] Slovenki linux?!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Apr 25 12:53:05 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Primoz Peterlin wrote:

> Po statistiki (resda ustni in popolnoma neuradni) Microsofta o prodaji
> slovenske in angleške oz. panevropske različice Windows 95 pri nas vodi
> slovenska z nekje med 80 in 90 odstotkih vseh prodanih izvodov.
Sure... Moje mnenje je, da je to zalostno, ker ce bojo prevedeni se NTji
in Linux se bom moral spet 'navadit' na nekaj novega.. hehehe
 Sicer pa tudi pri eni manjsi firmi, kjer vzdrzujem racunalnike imam vse
zadeve slovenske oz od cca 25 racunalnikov jih ima manjk kot pet
instalirano anglesko verzijo win/office...

> Številka za Linux, tudi če bi ta hip na voljo v celoti poslovenjen, bi
... snip snip ...
> s tem največ dela.
Jaz sem zadeve instaliral, ker vse HTMLje pisem v linuxu in ne bom samo
zaradi nasih crk sel vse skupaj delat v windoze.... *bljak* ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist