Linux za telebane

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Apr 2 12:46:42 CEST 1997

On Wed, 2 Apr 1997, Matjaz Godec wrote:

> Jaz bi rekel Hvala Bogu :))

Ce bi ti bil na univerzi zaposlen za nekaj drugega, moral pa bi
administrirati vsaj svojo masino, ker ne bi bilo nikogar drugega za to
zaposlenega, bi bil drugacnega mnenja.

> Koliko masin na fakulteti pa bi zdaj imelo instaliran Linux, ce bi morali
> za to skrbeti izkljucno administratorji ?? Ker se mi zdi da kar dobro
> poznam duso povprecnega administratorja ne verjamem, da bi naredil kaj
> drugega kot omejil uporabo na "najboljsi in prakticno edini OS za PCje"
> ter si s tem olajsal nepotrebne nevsecnosti in studiranje.

A pod povprecnim administratorjem mislis tiste, katerih stric je nekoc
videl koga po cesti iti s kaksno racunalnisko revijo v roki? Taki si samo
domisljajo, da so administratorji. Morda si domislja tudi kdo drug, ki
take zaposljuje. Vsi pravi administratorji pa zelo dobro vedo kam sodi
"najboljsi in prakticno edini OS za PCje" ter se ga na dalec ognejo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist