Linux za telebane

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Apr 2 13:24:05 CEST 1997

On Wed, 2 Apr 1997, Ales Casar wrote:

> take zaposljuje. Vsi pravi administratorji pa zelo dobro vedo kam sodi
> "najboljsi in prakticno edini OS za PCje" ter se ga na dalec ognejo.

 Aja? Koliko pa je takih pravih administratorjev? Sam sebe stejem za
pravega administratorja, nevem mogoce se motim, povem ti, da imam v sluzbi
linux mashino, doma linux in po krajih kjer se zadrzujem imam linux v
glavnem sem linux uporabnik... Drugega ne nucam, mi nudi vse. Strankam
ponujam vse sorte, linux le redko kdaj omenjam oz katerikoli unix, ker po
pravici povedano se vsak ustrasi in na to gleda kot na crno magijo. Na
zalost je res tako, da je unix premalo zastopan, in tudi silit ga oz vsaj
poskusat prodat kakaki pametni stranki je brez vee... ker je med
uporabniki ze tako zakoreninjen windoze in micsrosoft, da se je brez veze
trudit.

 Po mojem bi bilo treba zaceti v solah, univerzah, srednjih solah, da
zacnejo ljudje delat ze od samega zacetka z unixi in podobnimi zadevami,
ker ce se ti ucis celo zivljenje kako se uporablja ukaz deltree in chkdsk
in ti potem nekdo rece, da je ful boljs uporabljat rm -rf in e2fsck, ga
bos debelo gledal...

 Na zivce mi grejo vsi tisti ki po microsoftu pluvajo in ga prekilinjajo
non-stop, ja jaz tudi to delam ampak dio neke mere... hey saj imam vec kot
200 racunalnikov in med njimi ni nobenega unixa, ki bi ga mel za
vzdrzevat. Pa kaj! Vecina  racunalnikov je v Nowell/Win95 mrezah in
zaenkrat nisem mel nobenih vecjih problemov... Ja vzel sem si tri
popoldneve, da sem vse spedenal inz daj dela nimam pritozb, stranka je
zadovoljna, jaz pa tudi. Shit happens, situacija pri nas v sloveniji je
zalostna in bo se kar nekaj casa, na zalost...

 In zato pravim, vsak pravi administrator ponudi stranki tisto kar je
pripravljena kupit in da s tem ne bo imel prevec posla, da bo lahko isto
stvar prodal se eni stranki.. , hey let's face it money makes the world go
around... or smth like that... ne mores veselo se okol hvalit da rihtas
samo unix in ostale 'prave' sisteme, med tem ko ti firma propada, ker si
koraj out pof bussines... hehe... recimo....

Sheet.. this is one long email...

Anyway Long live Linux!

Have, fun
David!