Linux za telebane

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Apr 2 11:36:42 CEST 1997

On Wed, 2 Apr 1997, Ales Casar wrote:

> Na Univerzi v Mariboru je glede tega situacija zelo klavrna. Prave, za ta
> namen zaposlene, administratorje imajo samo masine na RCUMu (racunalniski
> center univerze) in nekatere fakultetne masine. Vse ostalo, vkljucno z
> vsemi masinami po laboratorijih, je prepusceno posameznim uporabnikom, da
> se znajdejo karkor vejo in znajo. Zal. :-((
>
> Ales

Jaz bi rekel Hvala Bogu :))

Koliko masin na fakulteti pa bi zdaj imelo instaliran Linux, ce bi morali
za to skrbeti izkljucno administratorji ?? Ker se mi zdi da kar dobro
poznam duso povprecnega administratorja ne verjamem, da bi naredil kaj
drugega kot omejil uporabo na "najboljsi in prakticno edini OS za PCje"
ter si s tem olajsal nepotrebne nevsecnosti in studiranje.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist