getty-ps (Was: Re: Kaj pocnem narobe?)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Dec 29 15:46:57 CET 1996

Howdy!

[ snip ]

> Odvisno kako imas nastavljen getty ! Ce zelis linijo uporabljat za input
> in output socasno, moras uporabit za getty_ps tty line (v inittab) in
> povedat v getty.conf ali kaj je ze v /etc direktoriju, da naj ob uporabi
> zaklene se cua. (Tudi za initline definicijo je dobro uporabit cua).
>
> Ce zadeve niso porihtane se ti kaj lahko zgodi, da si ti recimo v seyonu
> pa se nisi vzpostavil zveze, pride poziv in potem zacne getty posiljati
> svoje ukaze.

No, vidis, potem je pa bolj zamudno uporabljat dva razlicna devica za
dostop do iste periferije. Bolje je, ce uporabljas samo en device in
pa softver, ki zna upostevat 'kljucavnice' (lock file; vsi spodobni
programi to znajo).

Sicer pa je tale tema (ze nekoliko pogorel) 'holly war' na Usenetu.
In strinjam se z Gertom Doeringom (avtorjem programa mgetty) kar se tice
argumentacije, zakaj je bolje za ves IO uporabljat le ttyS?. Na kratko
gre priblizno takole: ker lahko vse storis preko enega devica, se z uporabo
dveh dela le zmeda.

Peace!
  Mkx

--