getty-ps (Was: Re: Kaj pocnem narobe?)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Dec 29 15:55:11 CET 1996

Howdy!

Ups, sorry, se en argument sem pozabil napisat ...

[ snip ]

> Odvisno kako imas nastavljen getty ! Ce zelis linijo uporabljat za input
> in output socasno, moras uporabit za getty_ps tty line (v inittab) in
> povedat v getty.conf ali kaj je ze v /etc direktoriju, da naj ob uporabi
> zaklene se cua. (Tudi za initline definicijo je dobro uporabit cua).

Cakaj, tukajle mi pa ni cisto vse jasno. Recimo, da v inittab das, da
mora initd poganjat getty-ps. Temu potem reces, naj se sicer obesi
na /dev/ttyS?, zaklene pa naj se /dev/cua? . To pomeni, da
seyona ne mores poganjat na /dev/cua? ker je ze zaklenjena.
Ali pa getty-ps v resnici ne zaklene /dev/cua?, temvec samo /dev/ttyS?,
obenem pa stalno gleda, ali ni /dev/cua? zaklenil kdo drug?
Se pravi, da mora vsakokrat, ko na /dev/ttyS? kaj pride, najprej pogledat,
ce /dev/cua? ni zaklenjen in ce ni, vse skupaj zaklenit in se primerno
odzvat, ce pa je, pa bit tiho ... Bi rekel, da precej komplicirano.

Peace!
  Mkx

--
Metod Kozelj