Kaj pocnem narobe? (read 1st)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Dec 29 15:40:21 CET 1996

Howdy!

> vidis, tu bi pa mene zanimalo, kako je treba nastavit mgetty da bi lahko
> uporabljal isto linijo za ven in noter. Sem probal vse dokumentirane
> zadeve, pa mi ostali programi vedno javijo, da ne morejo dostopati do
> deviceja, ne glede na to, da mgetty nima kontrole nad devicejem (pri ps
> je ?).
>
> Imas kaksno idejo, kaj pocnem narobe ?

Na hitro nekaj idej (konkretno dve):

- za ves IO uporabljas /dev/cua? namesto /dev/ttyS? V dokumentaciji
  je explicitno zapisano, da moras uporabljat ttyS-e

- mogoce nimas pravilno nastavljenih permissionov. Pred prevajanjem mgetty
  (in tudi v konfiguracijski datoteki) moras navest ustrezne permissione.
  Zdi se mi, da so po defaultu 660. Morda bi jih moral spremenit v 666?

Kaj vec pa tezko recem takole, na dalec. Morda mi (v privatnem e-mailu)
posljes malo vec podrobnosti, pa bom poizkusil najti kaksno napakico.

Peace!
  Mkx

--
Metod Kozelj