Kaj pocnem narobe? (read 1st)

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Dec 29 14:35:35 CET 1996

On Sun, 29 Dec 1996, Metod Kozelj wrote:

> Ja, mogoce getty_ps res dela s kombinacijo cua?/ttyS?, sicer se pa
> dalec bolj splaca uporabljat mgetty(+sendfax), ki zna poleg
> sprejemanja 'data' povezav tudi sprejemat/posiljat fakse in s
> primernim modemom tudi igrat 'plocevinasto' tajnico. Priporocam!

vidis, tu bi pa mene zanimalo, kako je treba nastavit mgetty da bi lahko
uporabljal isto linijo za ven in noter. Sem probal vse dokumentirane
zadeve, pa mi ostali programi vedno javijo, da ne morejo dostopati do
deviceja, ne glede na to, da mgetty nima kontrole nad devicejem (pri ps
je ?).

Imas kaksno idejo, kaj pocnem narobe ?

				gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist