Stromarji?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Dec 31 15:01:41 CET 1996

[ snip ]

> Kaloriferje..., ja sej to je pa delo vsas fizikov:))
> btw, stromarji smo razlicnih pasem... ce hoces koga, da ti bo
> kaloriferje in zarnice rihtal, si nabavi energetika, z linuxom pa se
> bavimo avtomatiki:))

V osnovi je bila postavljena trditev v imenu vseh stromarjev. In jaz
sem jo pac apliciral na vse stromarje. In, btw, zgoraj omenjeni
stromarji *SO* razlicnih pasem, dva sta energetika, eden je elektronik,
eden biokibernetik (to spada v avtomatiko, ce se ne motim) ....
Kljub vsemu pa ostanem za vsa opravila se vedno jaz, fizik. Pravzaprav niti
ne fizik, pac pa vremenko, kar naredi vso stvar se bolj zalostno.

Sicer pa, ce trdis, da je popravljalnje kaloriferjev v domeni fizikov,
potem lahko to isto trdis tudi za avtomobile, avione, struznice in ne
nazadnje tudi racunalnike. Skratka vse, kar na zemlji olajsuje zivljenje
pa ni kamen, voda, beljakovina, kemikalija ali primitivno orodje
(kot so na primer lopata, igla, kladivo, M$windowshit, kramp ali kosa).
V bistvu so vsem tem stvarem temelje postavili fiziki raznih sort
(sploh ce k fizikom pristejemo se astronome in anticne filozofe, ki
so bili itak univerzalni znanstveniki) vsekakor pa ne stromarji, saj
se stromarija zacne razvijat z odkritjem elektricnih efektov.
Ce se prav spominjam, se je to zgodilo enkrat sredi 18. stoletja po zaslugi
fizikov Galvanija in Volte.

> Hja, ves precej mojih kolegov se tega ne ve, kaj je to dos:>>>

To je pa res zalostno ... ali pa razveseljivo, ce se tako vzame.
Potem se jim ni treba zamujat z DOSom in lahko direktno spoznajo
lepote Linuxa :-)

Peace!
  Mkx

--